Cunoscut jurnalist lanseaza o ipoteza incredibila: „Soferul lui Dragnea, facut general MAI!”

In: Media PLAN

Cunoscutul jurnalist, specializat in structurile MAI, Catalin Tache, de la Ziarul National atrage atentia asupra capcanei care i-a fost intinsa presedintelui Klaus Iohannis cu privire la avansarea in grad a „soferului” lui Liviu Dragnea.

„Iata ca desi probabil Carmen Dan e singura care mai crede ca se afla pe bune la conducerea Ministerului de Interne, o noua mutare demonstreaza ca la MAI avansarile in grad se fac strict pe biletele, dupa cum este si cazul subsecretarului de stat Mihai Valeriu, cel aflat in plin proces de demolare a IGAV-ului. Mai mult, numele lui Mihai Valeriu va fi implicat cat de curand intr-un imens scandal privind mutarea Directiei de Pasapoarte intr-un mall bucurestean. Cu toate acestea, cap de lista pe documentele trimise spre semnal la Klaus Iohannis pentru avasarile in grad se afla tocmai Mihai Valeriu, cel care, daca seful statului nu va verifica atent dosarul de cadre al acestuia, va ajunge ditamai generalul. Tocmai cand speram ca fabrica de generali de la MAI nu va mai da rebuturi. De remarcat ca CV-ul profesional al lui Mihai Valeriu se bazeaza pe faptul ca in trecut acesta i-a fost sef la Acvila lui Adrian Mladinoiu, soferul-bodyguard al lui Liviu Dragnea. Iata ca vremurile s-au schimbat, Mladinoiu i-a ajuns acum sef, Valeriu face el pe soferul si este recompensat pe masura.”, scrie Catalin Tache pe enational.ro.

Din CV-ul lui Mihai Valeriu se desprinde doar legatura cu Acvila unde a activat si soferul bodyguard al lui Liviu Dragnea, Adrian Mladinoiu. Acesta a fost printre cei sapte membri ai Consiliul de Asdministratie al CNAIR, cea mai inalta structura de conducere a Companiei. Prezenta lui Mladinoiu, un apropiat al liderului PSD, intr-o structura de conducere CNAIR este riscanta atat timp cat Tel Drum, firma care l-ar avea in spate pe Liviu Dragnea pe baza unei scheme cu actiuni la purtator, a primit mai multe contracte prin negociere directa cu CNAIR, fara licitatie.

 

De ce a renuntat Dana Grecu la emisiunea zilnica de la Antena 3?

In: Media PLAN

Dana Grecu, realizatoarea de la Antena 3, este una dintre cele mai cunoscute vedete din Romania. Aceasta a dezvaluit, vineri, ca renunta la emisiunea „La ordinea zilei” pentru a se putea dedica mai mult vietii personale. In acest sens Dana Grecu va realiza emisiuni doar in week-end.

Daca pe celebra realizatoare din trustul Intact o cunosc toti romanii, putini stiu detalii despre sotul acesteia si despre cei doi copii. In cartea publicata in anul 2016, jurnalista Ioana Mandache a dezvaluit ce profesie are Bogdan Grecu, sotul realizatoarei de la Antena 3. Conform lui Mandache, Bogdan este militar de profesie, iar in prezent activeaza in lumea afacerilor, el detinand propria firma. Pe sotul sau, Bogdan, l-a cunoscut in clasa a XI-a. A fost dragoste la prima vedere, o intalnire a doua suflete ce alcatuiesc un intreg si care sunt impreuna de peste 20 de ani. In acea perioada, el lucra ca ofiter in armata, iar in momentul de fata se ocupa de afaceri, avand o firma proprie”, se precizeaza in cartea „Povesti de dragoste ale vedelor”, semnata de Ioana Mandache.

Mai mult, Mandache facea public faptul ca lui Bogdan Grecu ii plac sporturile extreme.

„Acestuia ii plac si sporturile extreme, iar ea ii poarta de grija atunci cand merge intr-o asemenea expeditie si recunoaste ca are emotii de fiecare data. Succesul si longevitatea relatiei se bazeaza pe iubire, dar si pe faptul ca fiecare are libertatea de miscare si propriul univers”, mai spune Mandache, printre altele.

By: stireazilei Tags: , , , , ,

Schimbare la Antena 3. Dana Grecu: E ultima emisiune!

In: Media PLAN

Dana Grecu a anunțat că emisiunea pe care o realiza în fiecare zi a săptămânii lucrătoare, ”La ordinea zilei”, își schimbă formatul.

Vedeta Antena 3 nu a vrut să ofere mai multe detalii despre ce urmează să se întâmple, spunând doar că emisiunea nu va mai fi una zilnică.

”E ultima emisiune în formatul ăsta. Au trecut 12 ani de când intrăm în casele dumneavoastră. Sunt un pic agitată din această cauză. Este emoționant și pentru mine. Nu o să ne mai vedem în fiecare seară. În viață trebuie să faci niște lucruri pe care chiar trebuie să le faci.”, a spus Dana Grecu.

Rares Bogdan si invitatii sai sunt de neoprit! Nici CNA si ANAF-ul nu pot amenda cifrele acestea umilitoare!

In: Media PLAN

Emisiunea moderata de Rares Bogdan la Realitatea TV a ajuns lider de audienta pe tronsonul orar al talkshow-urilor de seara inaintea unor emisiuni consacrate de la televiziunile mogulilor care au declarat razboi justitiei! In medie „Jocuri de Putere” cu Rares Bogdan a facut cifre duble

Cu o zi inainte Rares Bogdan anunta ca „Dragnea a solicitat in urma cu foarte putin timp inchiderea RalitateaTv si a realitatea.net! De asemenea cerere speciala catre MAI, “Vreau ca IGP sa mearga peste ei!”
Domnule Dragnea, oare e bine? Va credeti Erdogan, Lucasenko sau Putin dar sunteti un biet tovaras ce a confundat Romania cu feuda judeteana de la Teleorman. Eu va dau un sfat, sa va linistiti si sa beti apa rece de izvor ca un roman ce nu a fost facut in eprubeta. Sau nu?”

Rares Bogdan: „Va multumesc frumos! #rezist si #continuam IMPREUNA! I-am ucis aseara. CAMPIONII PrimeTime-ului la Tv de stiri. #realitateaconteaza pentru oamenii destepti!”

Invitatul lui Rares Bogdan si camaradul de arme impotriva Ciumei Rosii, Oreste Teodorescu nu a ratat ocazia de a sublinia acest aspect intr-o postare pe facebook.
Oreste: „Din ce in ce mai multa lume realizeaza cat de nocivi au ajuns Propagandistii Ciumei Rosii…”

Televiziunea Realitatea TV a fost amendata, recent, cu 85.000 de lei de Consiliul National al Audiovizualului (CNA) pentru o editie a emisiunii „Jocuri de putere”, moderata de Rares Bogdan, difuzata pe 28 septembrie, in care au fost lansate atacuri la adresa institutiei, dupa ce Consiliul amendase postul cu aceeasi suma.

Emisiunea, desfasurata in prezenta jurnalistilor Oreste Teodorescu, Grigore Cartianu, Sorin M. Ionita si a avocatilor Constantin Durgheu si Giorgiu Coman, a avut titluri precum: ”Slugile lui Dragnea, amenda maxima pentru Realitatea”, ”Amenda colosala diktata impotriva lui Bogdan”, ”Socant! CNA condamna recursul la istoria Romaniei”, ”CNA ne cere sa uitam istoria. Nu vom face asta!” si ”Pedepsiti de CNA pentru exces de patriotism”.

By: stireazilei Tags: , , , ,

Marii analisti politici de la Antena 3 s-au facut de ras in cel mai penibil mod! Cine sunt ”anarhistii” care au iesit la proteste?

In: Media PLAN

Un experiment al unor adolescenți – o farsă – a ajuns să fie tratat extrem de serios la Antena 3, relatează Pagina de Media. În urmă cu două zile, televiziunea de știri deținută de Dan Voiculescu dezbătea cum la protestele de duminică seara, chiar „în prima linie” apărea o persoană ce afișa o pancartă pe care scrie „Free Kekistan”, considerată ca aparținând unei „mișcări anarhiste”.

Discuția de mai bine de 10 minute pe acest subiect s-a purtat între Ana-Maria Roman, moderatoare de la Antena 3, Cătălin Harnagea, fost șef al Serviciului de Informații Externe (cel care a și descoperit „subiectul”), dar și fostul jurnalist Sorin Roșca Stănescu. Pe tot parcursul discuției, pe ecran stătea afișat „Oragnizație anarhistă, prezentă la proteste”.

O miscare anarhistă, radicală care are o simbolistică foarte apropriată cu simbolistica nazistă, a KKK-ul, a noii drepte, a aripii neo-naziste”, a spus Harnagea, extrem de serios despre acest Kekistan ce apăra pe pancarta de la proteste.

Ce este, de fapt, Kekistan? Lămurile au venit chiar de la Dorothea Ionescu Vânău, mama tânărului care a apărut în prima linie cu pancarta, și care are o lungă experiență în televiziune, lucrând la un moment dat chiar și pentru Antene.

Ea a scris pe site-ul contributors.ro povestea mișcării kekistaneze, născută în 2016 „ca parodie a politicii identitare stângiste prevalentă în spațiul anglofon și acomodează o infinită diversitate de opinii.”

Din articolul de pe Contributors:

„Domnule Harnagea (fost șef al spionajului românesc),

Domnule SRS (jurnalist cu niște zeci de ani de presă – ne rezumăm la partea bună),

Dragă Ana-Maria Roman (încă mai ai timp să pleci, ești tânără și frumoasă),

Mișcarea “kekistaneză” s-a născut în 2016 ca parodie a politicii identitare stângiste prevalentă în spațiul anglofon și acomodează o infinită diversitate de opinii.

Pentru că societatea cultivă războiul tuturor împotriva tuturor, așa cum faceți și voi cu acul ăla în fiecare seară, hrănind haosul, etnicii kekistanezi parodiază extremele ideologice, deopotrivă dreaptă și stângă. De aceea steagul de luptă kekistanez e o pastișă a celui nazist din anii ’30. Mișcarea kekistaneză înseamnă, deci, vocea celor marginalizați într-o lume haotică. Mișcarea kekistaneză înseamnă, deci, vocea celor marginalizați într-o lume haotică. Morfemul KEK, cel care v-a dus pe voi repede cu gândul la Ku Klux Klan este, într-o glumiță kekistaneză, o altă ipostază a lui LOL, ceea ce în slang-ul lumii on-line este acronimul lui lots of laugh (râd cu hohote). Râdem? Râdem, dar eu nu râd cu voi.”

„Am doi copiii adolescenți (…). Ei au făcut un experiment. Au vrut să demonstreze că o mulțime de mii sau zeci de mii de oameni se poate trola cu succes. Au folosit inversiunea, au creat un simulacru, au avut umor. Apoi au coborât în infern, în platoul vostru, unde au fost ciuruiți. Ca la carte. Ca la Barthes, ca la Le Bon, ca la Baudrillard. Le-a ieșit cu brio și îi felicit pentru asta”, a mai spus Dorothea Ionescu Vânău, precizând în final: „V-ați făcut de râs”.

Textul complet semnat de Dorothea Ionescu Vânău, pe Contributors.ro

Atac josnic al lui Mircea Badea la adresa unei colege de breasla! ”O forma de viata insalubra!”

In: Media PLAN

Mircea Badea nu se dezminte și atunci când are ceva de exprimat o face fără nicio reținere. De data aceasta ținta sincerității lui debordante a fost Adriana Stoian (Mariș) care tocmai a fost concediată de la Adevărul.

„Inca o forma de viata insalubra ramasa pe drumuri. Sampanie!!!”, a scris jurnalistul Antena 3 pe pagina sa de facebook, conform bugetul.ro.

Adriana Stoian a fost dată afară sub pretextul că se fac restructurări. În realitate, probabil luările de poziție ale acesteia, uneori destul de controversate, au influențat decizia patronului de a-i restructura postul. În trecut aceasta a prezentat știrile la Realitatea Tv și Prima Tv.

După ce a fost dată afară, Adriana Stoian a postat mesajul de mai jos pe contul ei de facebook.

„Conducerea Adevărul Holding, care deține ziarul „Adevărul” a decis să mă concedieze. Așa că azi a fost prima mea zi de preaviz, o situație nouă pentru mine, nu mi s-a mai întâmplat în 19 ani de carieră. Motivul de pe hârtie, firește, este că se fac restructurări. Sigur, un cuvânt la modă zilele astea, mai ales când la mijloc sunt vocile care se iau la trântă cu puterea politică 🙂 Ceea ce o să fac întotdeauna, indiferent de cost, pentru că eu cred că asta e menirea unui jurnalist, dar și a oricărui cetățean, atunci când politicienii derapează.

Altfel, uitându-mă în urmă la acești 4 ani, mă bucur că am făcut parte din această echipă și că am pus la punct un program de live streaming unic în peisajul nostru media.
Le doresc succes în continuare tuturor! #rezist
PS: hashtag-ul ăsta nu cred că m-a ajutat”, a scris jurnalista pe facebook.

Sursa: Bugetul.ro

O televiziune NATIONALA se inchide OFICIAL de maine!

In: Media PLAN

Televiziunea The Money Channel, detinuta de Realitatea Media, se va inchide oficial pe 25 aprilie, din cauza ca CNA nu i-a prelungit joi licenta audiovizuala, dupa ce a constatat ca nu sunt indeplinite conditiile legale pentru prelungire, avand in vedere ca societatea are datorii la bugetul de stat.

moneyConsiliul National al Audiovizualului (CNA) a analizat, in sedinta de joi, o solicitare a societatii Realitatea Media SA de prelungire cu noua ani a licentei audiovizuale prin satelit pentru televiziunea de business The Money Channel, care va expira pe 25 aprilie.

In prezent, The Money Channel are emisia intrerupta din motive tehnice. Pe 2 aprilie, Realitatea Media SA a notificat CNA privind intreruperea emisiei pentru o perioada de 90 de zile, incepand din 6 aprilie, in conformitate cu legislatia audiovizualului.

CNA a constatat insa, in sedinta de joi, ca societatea Realitatea Media SA are obligatii restante la bugetul de stat, conform certificatului de atestare fiscala depus. Fiind in insolventa, Realitatea Media SA nu poate depune la CNA decizia de esalonare a acestor obligatii, asa cum impune legislatia audiovizualului, potrivit informatiilor prezentate in sedinta de joi. Nu a fost precizat cuantumul datoriilor pe care Realitatea Media SA le are in prezent la bugetul de stat.

Potrivit articolului 51 din Legea audiovizualului, procedura si conditiile de eliberare si modificare a licentei audiovizuale se stabilesc prin decizie a CNA. In acest sens, solicitantii unei licente au obligatia sa depuna la CNA „certificate fiscale din care sa rezulte ca, la data solicitarii licentei audiovizuale, societatea care solicita acordarea licentei nu inregistreaza obligatii restante la bugetul de stat”. Prin exceptie de la aceasta prevedere, se poate acorda sau modifica licenta in cazul in care societatea inregistreaza obligatii restante la bugetul de stat, dar beneficiaza de inlesniri sau reesalonari la plata acestora. In aceasta situatie, societatea este obligata sa depuna dovada acordarii acestor facilitati.

Sursa: mediafax.ro

Sefa PROTV si-a anuntat demisia din trust!

In: ACTUALITATE, Media PLAN

Unul dintre oamenii care coordoneaza productiile Pro TV va pleca de la postul de televiziune. Potrivit informatiilor Paginademedia.ro, Ana Maria Modalca si-a dat demisia de la compania detinuta de grupul CME.
ana_maria_modalcaAna Maria Modalca, head of local production Pro TV, pleaca din aceasta pozitie dupa un an. In aprilie 2014, ea a preluat aceasta pozitie dupa ce a fost, timp de aproape zece ani, seful productiilor locale la postul Prima TV.

In prezent, structura de conducere a Pro TV ii include pe Aleksandras Cesnavicius (director general), Stella Litou (director de programe) si Melanie Triebel, head of production.

 

 

Cristoiu SURPRINDE pe toata lumea! Atac DUR la Digi 24!

In: ACTUALITATE, Media PLAN

Televiziunea Digi 24, lăudată în general pentru profesionalism şi decenţă, are parte şi de detractori. Postul RCS-RDS este luat la ţintă de jurnalistul Ion Cristoiu, cel care detectează în ultima perioadă „acoperiţi” în tot peisajul media.

cristoiuDe această dată, Digi 24 este mai degrabă o victimă colaterală într-un război cu alte televiziuni. Ion Cristoiu afirmă că a „colaborat la toate televiziunile de știri, cu excepția Digi Tv, pentru care ar fi nevoie de grad, nu doar ca să colaborezi, dar chiar și ca s-o urmărești ca telespectator”.

Vajnic apărător al Elenei Udrea şi al lui Traian Băsescu, Ion Cristoiu a acuzat în ultima perioadă şi alţi jurnalişti că ar fi ofiţeri acoperiţi, pentru susţinerea arătată de aceştia faţă de „binomul DNA-SRI”.

Sursa: stiripesurse.ro

BOMBA! ProFM, cumparat de RCS

In: Media PLAN, Stirea zilei

Pro FM isi schimba proprietarul. Statia de radio care apartinea grupului Pro inca din anul 1990 cand era condus de Adrian Sarbu va trece la RCS, compania de comunicatii care detine si postul de știriDigi 24. Achizitia urmeaza sa treaca zilele urmatoare prin formalitatile cerute in astfel de cazuri de Consiliul National al Audiovizualului, inainte de a fi finalizata.

pro fm

Angajatii Pro FM au fost anuntati astazi ca Central European Media Enterprises si grupul RCS&RDS au ajuns la o intelegere si ca, dupa aprobarea CNA, grupul care detine Digi 24 va fi proprietar al Pro FM .

Discutiile pentru reteaua Pro FM au inceput in primavara, cu mai multi ofertanti, insa Digi 24 avea cele mai multe sans.

Interesati de ProFm au mai fost Ringier si Kanal D. Pretul de pornire a fost de un milion de dolari. Ulterior, tot in primele faze ale discutiilor, s-a ajuns la doua milioane de dolari.

Sursa: Pagina de media

By: Andrei Onofrei Tags: , , , ,

Mediafax si-a cerut insolventa! Trustul lui Adrian Sarbu, inglobat in datorii!

In: Media PLAN, Stirea zilei

Potrivit unui anunt postat pe Tribunalul Bucuresti, trustul de presa detinut de omul de afaceri Adrian Sarbu si-a cerut insolventa. In prezent, Mediafax Group detine, printre altele, site-urile gandul.info, prosport.ro, zf.ro, apropo.ro, mediafax.ro.

Mediafax Sarbu

In print, Adrian Sarbu detine Ziarul Financiar si tot el este proprietarul celei mai mari agentii de presă private din Romania, Mediafax.

insolventa Mediafax

Anul trecut, compania a avut o cifra de afaceri de 17,5 milioane de euro si pierderi de 2,6 milioane de euro.

Important de precizat este faptul ca in aceste zile, sute de angajati ai firmelor care au detinut Media Pro, apartinand lui Adrian Sarbu, dau explicaţii in fata anchetatorilor in dosarul in care omul de afaceri este acuzat de evaziune fiscala.

Cererea de intrare in insolventa a fost formulata la sectia comerciala a Tribunalului Bucuresti, motivul invocat fiind cel al incapacitatii de plata in care societatea se afla in prezent, dar si din cauza datoriilor pe care aceasta le are catre ANAF, potrivit celor de la onlinereport.ro.

Pe pagina oficiala a ANAF, Mediafax figura in urma cu cateva luni cu 5,4 milioane de lei la capitolul obligatii restante la bugetul de stat.

Sursa: Reporter Virtual

Giga TV va putea emite din nou dupa decizia CNA de a reveni asupra retragerii licentei!

In: Media PLAN, Stirea zilei

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis sa revina asupra deciziei de retragere a licentei audiovizuale a televiziunii Giga TV, acordand televiziunii dreptul de a emite din nou, potrivit mediafax.ro.

CNA a analizat, in sedinta de joi, o contestatie a societatii Sonic Media SRL din Piatra Neamt privind decizia luata de CNA in 17 septembrie privind retragerea licentei audiovizuale a televiziunii Giga TV. Atunci, CNA a retras licenta audiovizuala a Giga TV, din cauza ca emisia televiziunii a fost intrerupta mai mult de 96 de ore, fara a fi notificat in acest sens Consiliul.

La sedinta CNA de joi au participat si reprezentantii societatii Sonic Media SRL, care a detinut pana in 17 septembrie licenta televiziunii Giga TV.

In urma analizarii contestatiei, CNA a decis sa reacorde societatii Sonic Media SRL licenta audiovizuala a Giga TV.

Decizia de reacordare a licentei a fost adoptata cu sase voturi „pentru” (Florin Gabrea, Valentin Jucan, Narcisa Iorga, Cristian Trepcea, Viorel Vasile Buda si Rasvan Popescu) si patru „impotriva” (Laura Georgescu, Lorand Turos, Monica Gubernat si Radu Calin Cristea).

„In aceasta sala, pe 5 mai 2011, cu o majoritate aproape absoluta, membrii CNA aprobau proiectul de infiintare a postului de televiziune Giga TV (…) La prima vedere a fost foarte greu ca acest proiect sa fie implementat conform celor trei etape de dezvoltare (…) Data la care noi am promis emisia, undeva la inceputul lui ianuarie 2012, parea o data imposibila”, a declarat George Harabagiu, managerul de proiect al Sonic Media.

El a mai spus ca investitiile facute de Sonic Media in dezvoltarea televiziunii Giga TV se ridica la 2,5 milioane de euro.

„Studiourile din Casa Presei sunt la standarde tehnice absolut foarte bune (…) Din punctul meu de vedere imi incalcam principiile pentru care am venitt in fata Consiliului National al Audiovizualului, unde promiteam o televiziune independenta”, a mai spus George Harabagiu.

De asemenea, George Harabagiu a precizat ca Giga TV a avut un numar de 150 de angajati si a emis pentru prima data pe 23 ianuarie 2012, toata productia televiziunii fiind proprie. CNA nu a acordat nicio sanctiune aceste televiziuni, a mai spus Harabagiu.

Potrivit lui Harabagiu, marii operatori de cablu au hotarat sa nu mai transmita programlul Giga TV, prejudiciul companiei fiind substantial.

„Eu am pus un accent foarte mare pe tehnologie si aceasta tehnologie m-a ajutat astazi pentru ca in raportele dumneavoastra de monitorizare constatam existenta unor inadvertente in ceea ce priveste sistemul de receptionare (…)”, a spus Harabagiu.

El a precizat ca poate pune la dispozitia membrilor CNA toata arhiva de emisie a Giga TV pe perioada derularii contractului cu televiziunea Money.ro – 1 iulie 2013 – 20 septembrie 2013.

„Din analiza acestor arhive care ne apartin si care pot fi verificate, rezulta ca emisia Giga TV nu a fost intrerupta mai mult de 96 de ore”, a mai spus Harabagiu, referindu-se la faptul ca Giga TV a avut un contract de asociere in participatiune cu Money TV, valabil pana la 1 septembrie 2013, prin care emisiunile Money TV erau retransmise pe Giga TV.

CNA a retras si licenta audiovizuala a Money.ro TV, in data de 10 septembrie, din cauza ca emisia televiziunii a fost intrerupta mai mult de 96 de ore, fara a notifica in acest sens Consiliul.

Totodata, George Harabagiu le-a cerut membrilor CNA sa permita continuarea activitatii Giga TV, afirmand ca acest proiect nu a fost facut ca o televiziune de nisa. De asemenea, Harabagiu a declarat ca retragerea licentei in baza articolului 57 din Legea Audiovizualului este interpretabila.

„Nu sunt in masura sa judec deciziile CNA si apelul pe care il fac este sa inteleaga ca acest proiect va functiona in continuare. (…) Nu avem nicio datorie la bugetul consolidat al statului, suntem cu datoriile platie la zi, avem mari probleme in urma intreruperii furnizarii serviciului nostru de programe. Va rog sa luati in calcul imposibilitatea Giga TV de a emite programe, motiv pentru care va cerem o revizie tehnica de 90 de zile”, a mai spus acesta.

Pe de alta parte, membrul CNA Narcisa Iorga a declarat ca:

„Cred ca putem reveni asupra deciziei, avand in vedere ca este o eroare a Consiliului”.

In data de 17 septembrie, CNA a decis sa retraga licenta audiovizuala a Giga TV, din cauza ca emisia televiziunii a fost intrerupta mai mult de 96 de ore, fara a notifica in acest sens Consiliul.

Potrivit articolului 57, alineatul 1 din Legea audiovizualului, „Licenta audiovizuala analogica se retrage de Consiliu in urmatoarele situatii: b) titularul inceteaza sa difuzeze serviciul de programe pentru care i s-a acordat licenta audiovizuala mai mult de 90 de zile, pentru motive de natura tehnica, si mai mult de 96 de ore, pentru orice alte motive imputabile titularului”.

Propunerea de retragere a licentei audiovizuale a Giga TV a fost facuta de Laura Georgescu, presedintele CNA. „Pentru” retragerea licentei audiovizuale a Giga TV au votat atunci Laura Georgescu, Lorand Turos, Monica Gubernat, Viorel Vasile Bbuda, Christian Mititelu, Cristina Trepcea si Rasvan Popescu, in timp ce Valentin Jucan, Narcisa Iorga, Florin Gabrea si Radu Calin Cristea au votat „impotriva” retragerii licentei.

Licenta Giga TV este detinuta de societatea Sonic Media SRL, al carei asociat unic este Alexandru Ioan Bania.

Televiziunea generalista Giga TV a primit licenta audiovizuala de la CNA pe 5 mai 2011.